مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-12اجتماعي

افزایش سه میلیاردی درآمد موقوفات میبد/ شهرستان میبد پیشگام در عرصه وقف


معاون رییس اداره اوقاف و امور خیریه میبد با اشاره به وجود هزار و 900 موقوفه و پنج هزار و 500 رقبه در میبد از افزایش قابل توجه درآمد موقوفات این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، خلیل دلاوری در گفتگویی رسانه ای با خبرنگاران با اشاره به ثبت 10 وقف جدید در این شهرستان اظهار داشت: این وقفیات شامل یک باب مغازه برای عید غدیر، توسعه مساجد، حسینیه و تکیه هستند.

وی با بیان اینکه میبد از شهرستان های پیشگام و مهم در عرصه وقف استان است، افزود: اوقاف در کار های عام المنفعه مشارکت مطلوبی داشته و نمونه آن واگذاری 148 مورد از اراضی وقفی در سال های گذشته به آموزش و پرورش و بهداشت درمان است که بر روی آن ها 120 مرکز آموزشی و 28 مرکز سلامت احداث شده است.

معاون اداره اوقاف و امور خیریه میبد با اشاره به افزایش قابل توجه درآمد موقوفات عنوان کرد: سال گذشته سه میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال 98، 465 درصد افزایش را نشان می دهد و در راستای نیت واقفان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه وقف نهادی تأثیرگذار در توسعه استان و کشور است و می تواند بهترین کمک برای دولت و دولتمردان باشد ادامه داد: همچنین سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان بسته معیشتی به تعداد چهار هزار بسته را در ایام کرونا بین نیازمندان توزیع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه میلیاردی درآمد موقوفات میبد/ شهرستان میبد پیشگام در عرصه وقف

افزایش سه میلیاردی درآمد موقوفات میبد/ شهرستان میبد پیشگام در عرصه وقف