مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-12اجتماعي

سهل الوصول بودن تولید عکس بیشترین ضربه را به آموزش عکاسی می زند


عکاس و مدرس دوره های آموزش عکاسی گفت: بیشترین ضربه ای که به آموزش اصولی عکاسی در اردبیل و در کل همه جا زده است سهل الوصول بودن تولید عکس است.

- ایسنا/اردبیل عکاس و مدرس دوره های آموزش عکاسی گفت: بیشترین ضربه ای که به آموزش اصولی عکاسی در اردبیل و در کل همه جا زده است سهل الوصول بودن تولید عکس است.

جاوید خدمتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پدیده دیجیتال و تنوع برنامه های ویرایشی در رسیدن به یک عکس زیبا و پر آب و لعاب، این تصور را به وجود آورده که رسیدن به عکس زیبا آسان است و عکاس فارغ از آموزش است درحالی که این ها، عکاس را از زیبایی شناسی و شیوه های انتقال محتوا را غافل می کند.

وی اضافه کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و لایک و فالوور نمی تواند به تنهایی متر و عیار تخصص عکاس را تعیین کند.

خدمتی با بیان اینکه آموزش عکاسی در اردبیل مثل اکثر نقاط کشور صرفاً به آموزشگاه های هنری و هنرستان های رشته هنری خلاصه می شود و در بعضی از رشته های دانشگاهی شاید واحدهای عکاسی نیز تدریس می شود، اضافه کرد: آموزش تخصصی در زمینه عکاسی را نیز مانند سایر هنرها و حرفه ها و توانایی ها برای عکاس لازم می دانم.

این عکاس و مدرس دوره های آموزش عکاسی با بیان اینکه عکاسی به دلیل هزینه زیادی که در تهیه تجهیزات و لوازم اولیه دارد برگشت سرمایه شاید مهم ترین چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل الوصول بودن تولید عکس بیشترین ضربه را به آموزش عکاسی می زند

سهل الوصول بودن تولید عکس بیشترین ضربه را به آموزش عکاسی می زند