مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-12پزشكي

رونق مشاغل پرخطر پس از واکسیناسیون


مردادماه امسال با پیگیری های مسئولان وزارت بهداشت، سیلی از واکسن های جدید روانه کشور شد و شتاب واکسیناسیون در کشور، موجی از امیدواری را در جامعه ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران از فعالیت مجدد برخی مشاغل و کاهش محدودیت های کرونایی در پایتخت به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: در پی آن بسیاری از مشاغلی که در محدودیت های اعمال شده، تقریباً تعطیل بودند، بازگشایی شدند؛ آثار واکسیناسیون نشان داد که بهبود کسب و کار و رونق در این حوزه دوباره به جامعه برگشته؛ برخی از کارشناسان معتقدند، دغدغه و نگرانی در برخی مشاغل پرخطر تقریباً برطرف شده و مشاغلی از جمله رستوران دارها و کافی شاپ ها یا آرایشگاه ها پس از تزریق دوز دوم واکسن کرونا، به ریل اولیه کاری خود بازگشته اند.

برخی از صاحبان مشاغل و کسبه نیز معتقد هستند، اگر مردم بعد از تزریق واکسن، پروتکل ها و استفاده از ماسک را هم رعایت کنند، به طور قطع کمتر شاهد انتقال ویروس کرونا خواهیم بود، چرا که قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تأثیر صد درصد در روند این قبیل کسب و کارها دارد که به قولی جزو مشاغل پرخطر شناخته شده اند.

مهدی حیدری، صاحب رستورانی سنتی ایرانی در منطقه غرب تهران، محدوده ستارخان با اشاره به اینکه رستورانش هم سالنی و هم بیرون بر است، به ایران می گوید: در دوران کرونا مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مشاغل پرخطر پس از واکسیناسیون

رونق مشاغل پرخطر پس از واکسیناسیون