مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-12سياسي

افتتاح مرکز نوآوری پست، همزمان با پنج استان کشور در یزد


اولین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته کشور با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر ارتباطات و جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در استان یزد افتتاح شد.

- محمدناصر قربان رضایی در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: این مرکز نوآوری با هدف شتابدهی به حوزه ارتباطات در شبکه خدماتی پست و همچنین اجرای طرح های مختلف پستی در استان و کشور افتتاح شده است.

وی افزود: این مرکز زیر نظر وزارت ارتباطات و پارک علم و فناوری کشور سیاستگذاری شده و قرار است در راستای تسریع در ارائه خدمات نوین پستی ارائه خدمت کند.

مدیرعامل مرکز نوآوری پست استان یزد گفت: پست هوشمند، لجستیک یکپارچه، سیستمهای پرداخت، حمل و نقل پاک و برقی، سکوی تجارت الکترونیک و استفاده از فناوری های حمل و نقل پیشرفته هوشمند از جمله ویژگی ها و ظرفیت های این مرکز در استان است.

قربان رضایی تصریح کرد: مرکز نوآوری پست تجارت الکترونیک استان یزد همزمان با استانهای اصفهان، گلستان، خراسان رضوی و تهران در کشور افتتاح و آغازبکار کره است.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات بسته بندی در حوزه پست، طراحی اپلیکیشن های پیگیری مرسولات پستی، طراحی تمبر دیجیتال از جمله اقدامات اولیه در دستور کار این مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز نوآوری پست، همزمان با پنج استان کشور در یزد

افتتاح مرکز نوآوری پست، همزمان با پنج استان کشور در یزد