مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-12اقتصادي

خسارت 143 میلیارد تومانی طوفان شاهین به راه های سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طوفان حاره ای «شاهین» بیش از 143 میلیارد و 300 میلیون تومان به راه های ارتباطی جنوب استان خسارات وارد کرد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، جلال الدین قادری اظهار داشت: 407 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی و 160 دستگاه ابنیه فنی راه ها در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تحت تأثیر این طوفان خسارت جدی دیدند.

وی با بیان اینکه راه های ارتباطی شهرستان های دشتیاری، کنارک و نیکشهر در این طوفان بیشترین خسارت را متحمل شدند، گفت: همزمان با بروز طوفان حاره ای در مناطق جنوبی استان 210 نفر از نیروهای راهداری این اداره کل با 103 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری به صورت شبانه روزی در محورها مستقر و خدمات رسانی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با بروز طوفان بی سابقه حاره ای سه محور در جنوب استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار کیلومتر طول راه های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: عوامل و تیم های راهداری این اداره کل در راستای جبران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 143 میلیارد تومانی طوفان شاهین به راه های سیستان و بلوچستان

خسارت 143 میلیارد تومانی طوفان شاهین به راه های سیستان و بلوچستان