مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-12ورزشي

احتمال تعلیق بازی های استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول


به دلیل عدم تعیین تکلیف تیم فوتبال استقلال ملاثانی، احتمال تعلیق بازی های این تیم در هفته های ابتدایی لیگ دسته اول وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته نخست، طبق برنامه از روز شنبه 24 مهرماه آغاز خواهد شد، اما در این راستا، تکلیف چند تیم برای حضور در این آوردگاه هنوز نا مشخص است.

علاوه بر بلاتکلیفی تیم هایی همچون بادران تهران و شاهین بوشهر، دیگر تیمی که حضورش در هفته نخست بازی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد تیم استقلال ملاثانی است.

این تیم در حال حاضر با دو مجموعه مختلف و در دو مکان مجزا در حال انجام تمرینات خود است و هر کدام از مجموعه هایی که داعیه مالکیت قانونی این باشگاه را دارا هستند، خود را به عنوان نماینده خوزستان در لیگ دسته اول معرفی می کنند.

هم اکنون یک تیم زیر نظر ابراهیم اشکش و دیگری تحت نظر مالک باشگاه با یک سرمربی جدید در حال تمرین هستند و با توجه به ایجاد مشکالت حقوقی در بین طرفین، این امکان وجود دارد که رأی نهایی در خصوص این باشگاه تا آغاز لیگ دسته اول به طول انجامد، بر همین اساس، گمان برده می شود که سازمان لیگ با تأمل بر این موضوع، دیدارهای تیم استقلال ملاثانی را به حالت تعلیق در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعلیق بازی های استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول

احتمال تعلیق بازی های استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول