مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-12سياسي

تأکید نماینده کرج بر افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز


نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: البرز از نظر وسعت جغرافیایی سه دهم درصد کشور وسعت دارد ولی می توانیم با کارهای فناورانه استان را از لحاظ عملکردی به شرایط خوبی برسانیم.

- ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: البرز از نظر وسعت جغرافیایی سه دهم درصد کشور وسعت دارد ولی می توانیم با کارهای فناورانه استان را از لحاظ عملکردی به شرایط خوبی برسانیم.

علیرضا عباسی در حاشیه بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا، گفت: پارک علم و فناوری البرز در خیلی از شاخص ها از نظر تعداد شرکت ها، نفرات و درآمد ظرفیت هایی دارد که بسیاری از استان ها ندارند ولی از لحاظ بودجه ای در پایین ترین ردیف ها قرار داد.

عباسی افزود: البرز از نظر وسعت جغرافیایی سه دهم درصد کشور وسعت دارد ولی می توانیم با کارهای فناورانه استان را از لحاظ عملکردی به شرایط خوبی برسانیم.

وی گفت: سال گذشته نیز تلاش کردیم بودجه پارک علم و فناوری استان را افزایش دهیم و افزایش بودجه 70 درصدی وجود داشت اما این عدد گمراه کننده است.

بودجه مجموعه جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز حدود چهار میلیارد تومان است و حتی با وجود افزایش 70 درصدی نیز ناچیز است و همچنان نسبت به باقی استان ها عقب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده کرج بر افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز

تأکید نماینده کرج بر افزایش بودجه پارک علم و فناوری البرز