مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-12اقتصادي

ضرورت توسعه انرژی های نو در استان سمنان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان پهناور سمنان بر ضرورت توسعه انرژی های نو در این استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان پهناور سمنان بر ضرورت توسعه انرژی های نو در این استان تاکید کرد.

فاطمه منصوری در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تقدیر از زحمات و خدمات، موسوی زاده مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق در طی مدت 14 سال خدمت در مسئولیت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: باتوجه به محدودیت تامین انرژی در سطح کلان، بی تردید عدم مدیریت صحیح و هوشمندانه ، می تواند بحران ساز باشد.

وی با اشاره به جایگاه انرژی در زندگی جامعه امروز تصریح کرد: نقش شرکت توزیع نیروی برق در ایجاد رفاه اجتماعی بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: با توجه محدودیت های موجود در حوزه انرژی از یک سو و لزوم خدمات رسانی مطلوب و کسب رضایت مشتریان از سویی دیگر، می طلبد تا مدیران این مجموعه با برنامه ریزی متناسب با وضعیت های متغیر و توجه بیش از پیش در راستای ارتقاء بهره وری گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه انرژی های نو در استان سمنان

ضرورت توسعه انرژی های نو در استان سمنان