مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-12دانش

آموزش دانشگاهی پاسخگوی نیاز کسب وکارها نیست


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم گفت: جامعه به این نتیجه رسیده است که صرف آموزش دانشگاهی پاسخگوی نیاز کسب وکارها نیست و کسانی که وارد دانشگاه می شوند باید توانمند شوند و آموزش های عملی را فرا بگیرند به همین علت دانشگاه هایی که در بخش آموزش های .

- ایسنا/قم رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم گفت: جامعه به این نتیجه رسیده است که صرف آموزش دانشگاهی پاسخگوی نیاز کسب وکارها نیست و کسانی که وارد دانشگاه می شوند باید توانمند شوند و آموزش های عملی را فرا بگیرند به همین علت دانشگاه هایی که در بخش آموزش های عملی فعالیت داشتند مورد توجه بیشتری در جامعه قرار گرفتند.

دکتر محمدحسن نادری، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم، به مناسب سالگرد تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در استان قم حدود دو هزار و 500 دانشجو وجود دارد که در 10 مرکز علمی و کاربردی مشغول تحصیل هستند همچنین 500 مدرس در شاخه های مختلف تدریس می کنند که صلاحیت شان در کمیته های علمی بررسی شده و مانند اعضای هیئت علمی دانشگاه ها روند هیئت اجرایی جذب را پشت سر گذاشته و مطابق آیین نامه ها انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد دانشگاه علمی و کاربردی آموزش های مهارتی در تلفیق با نوآوری است دو مرکز نوآوری (مرکز نوآوری طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دانشگاهی پاسخگوی نیاز کسب وکارها نیست

آموزش دانشگاهی پاسخگوی نیاز کسب وکارها نیست