مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-12سياسي

بستری سازی برای ظهور منجی (عج) مهمترین تکلیف دوران غیبت است


رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در مازندران مهمترین تکلیف انسان در دوران غیبت را بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت ذکر کرد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم در دوران غیبت دچار حیران و سرگردانی می شوند، ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت را امری مهم برشمرد و گفت: معرفت و محبت و عشق به امام سبب تقویت روحیه اطاعت پذیری مردم می شود.

وی با در دوران غیبت تکالیفی برعهده مردم قرار دارد، افزود: مهمترین تکلیف انسان های منتظر بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت است و آمادگی برای ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی امری مهم به شمار می رود.

وی یادآور شد: در طول دوران غیبت کبری دچار سردرگمی و حیرت هایی هستیم و آنچه مهم بوده این است که مردم عاشق امام و اهل بیت هستند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه ایران اسلامی جامعه زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است، افزود: باید مؤلفه های انقلاب جهانی حضرت را فراهم کنیم.

رییس بنیاد فرهنگ حضرت مهدی موعود (عج) با گرامیداشت و تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: همزمان با 9 ربیع الاول جشن بیعت در استان از جمله ساری برگزار می شود و این مراسم به صورت موتوری و خودرویی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری سازی برای ظهور منجی (عج) مهمترین تکلیف دوران غیبت است

بستری سازی برای ظهور منجی (عج) مهمترین تکلیف دوران غیبت است