مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-12اجتماعي

اجرای طرح پیک کتاب در کاشان


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان گفت: با توجه به شیوع کووید 19 و ارائه خدمات مناسب به اعضای کتابخانه های عمومی در شرایط کرونایی، هم زمان با هفته کودک طرح پیک کتاب در کاشان اجرا می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان گفت: با توجه به شیوع کووید 19 و ارائه خدمات مناسب به اعضای کتابخانه های عمومی در شرایط کرونایی، هم زمان با هفته کودک طرح پیک کتاب در کاشان اجرا می شود.

زینب سادات واسعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح پیک کتاب به صورت رایگان با هدف تسهیل دسترسی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه ها به منابع مکتوب در کتابخانه عمومی سیدابوالرضا راوندی اجرا می شود.

وی افزود: شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کاهش ارائه خدمت حضوری به مخاطبان کودک و نوجوان شد و بیشترین فعالیت کتاب خوانی و برنامه های فرهنگی در فضای مجازی انجام شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان، تصریح کرد: اجرای طرح پیک کتاب در روزهای شیوع کرونا می تواند ضمن کمک به حفظ سلامت کودکان و نوجوانان، فرصتی را فراهم کند که آنها از فضای کتاب و کتاب خوانی دور نمانند.

واسعی گفت: مرحله نخست این طرح از کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی آغاز می شود که بر اساس تفاهم نامه، شهرداری منطقه یک کاشان، مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیک کتاب در کاشان

اجرای طرح پیک کتاب در کاشان