مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-12دانش

عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت


رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از قرارگرفتن عضو این باشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان خبر داد.

- رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اردبیل: عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت ایسنا/اردبیل رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از قرارگرفتن عضو این باشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان خبر داد.

حسن حسین زاده 20 مهر ماه با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام مؤسسه Clarivate Web of sceinece و آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم ESIو WOS، نورالدین قدیمی عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اردبیل این دانشگاه برای دومین بار در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان جهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش، قدیمی با داشتن بیش از 7 هزار و 500 ارجاع به مقالات چاپ شده، توانسته است حدنصاب لازم برای ورود به لیست یک درصد برتر دانشمندان جهان در زمینه موضوعی مهندسی را کسب کرده و وارد این لیست معتبر شود.

حسین زاده افزود: بر اساس اعلام پایگاه ESI، برای قرارگرفتن در فهرست پژوهشگران برتر، کلیه فعالیت های علمی 10 ساله اخیر در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استنادها، تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت

عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت