مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-12سياسي

مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال کیست؟


دکتر مهرداد عالی پور هریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال و مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، دکتر مهرداد عالی پور هریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال و مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق در بخش سلامت انتخاب و در این رویداد در تاریخ 16 لغایت 18 آبان ماه 1400 از وی تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین این مخترع ایرانی در سال 2018درکشور مالزی موفق به اخذ جایزه برترین نوآوران (Excellent Innovators Awards) در کنگره توسعه کارآفرینی جهان اسلام(MWEDA) و در سال 1398 موفق به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور گردیده بود.

نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تاثیرگذاری بر روی باکتری های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از اجرام بیماری زا میتواند تاثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری ها و عفونت ها داشته باشد.

بکارگیری این اختراع ارزشمند در تولید نوشت افزارهایی برای استفاده در محیطهای اداری، مصارف دانش آموزی و کودکان و همچنین برای استفاده در مراکز درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال کیست؟

مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال کیست؟