مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-12ورزشي

درخشش فرنگی کاران نونهال اردبیل در مسابقات کشوری


کشتی گیران فرنگی کار نونهال استان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیده و موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالرضا اقبال پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان در استان لرستان برگزار شد که در این رقابت ها کشتی گیران فرنگی کار اردبیلی موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدند.

وی افزود: علی جانی کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم استان اردبیل به مربیگری فرض اله اصلانی در این رقابت ها توانست با شکست حریفان خود مدال طلا و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل ادامه داد: در وزن 68 کیلوگرم نیز ایلیا ابراهیمی دیگر کشتی گیر شایسته استان اردبیل و شهرستان پارس آباد، به مربیگری حیدر فرخنده مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

تیم کشتی فرنگی نونهالان استان اردبیل هفتم شد اقبال همچنین از کسب رتبه هفتم عرشیا احمدی کشتی گیر نونهال استان اردبیل در وزن 52 کیلوگرم خبر داد و بیان کرد: تیم کشتی فرنگی نونهالان استان اردبیل با 53 امتیاز در رده هفتم کشوری قرار گرفت.

گفتنی است؛ رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور گرامیداشت 6300 شهید استان لرستان در سالن شهید عالی پور شهرستان کوهدشت برگزار شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فرنگی کاران نونهال اردبیل در مسابقات کشوری

درخشش فرنگی کاران نونهال اردبیل در مسابقات کشوری