مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-12سياسي

تفکیک وزارت راه و شهرسازی را پویاتر خواهد کرد


رییس مجمع نمایندگان استان فارس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تفکیک وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین را ضروری دانست و گفت: - ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان استان فارس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تفکیک وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین را ضروری دانست و گفت: تحقق این امر، بخش های مرتبط همچون حمل و نقل، ترابری و مسکن را پویاتر و فعال تر می کند؛ از این رو، باید در دستورکار باشد.

علیرضا پاک فطرت، گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، در مقطعی در دستور کار مجلس قرار گرفت اما با توجه به اینکه دولت سیزدهم در آغاز راه قرار داشت و رییس جمهوری نیز طی نامه های خواستار مسکوت ماندن این طرح به مدت یکسال شد، مجلس این طرح را به طور موقت از دستور کار خارج کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، پاک فطرت ادامه داد: با توجه به اهمیت و جایگاه ترابری و حمل و نقل در دنیا و کشور، تشکیل وزارت حمل و نقل امری لازم و ضروری است که می تواند به سرعت گرفتن روند ایجاد تحول در این حوزه در کشور کمک کند.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس افزود: برخورداری کشور از محورهای مواصلاتی و جاده های گسترده، خطوط ریلی و بنادر متعدد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک وزارت راه و شهرسازی را پویاتر خواهد کرد

تفکیک وزارت راه و شهرسازی را پویاتر خواهد کرد