مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-12سياسي

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی هلال احمر نهبندان


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان از اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن توسط خیر نیک اندیش به بانک امانات تجهیزات پزشکی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی باید در تلاش باشیم برای رسیدگی به امور محرومان جامعه گام های اساسی برداریم.

وی بیان کرد: با توجه به پویش نفس هدیه کنیم خیر نیکوکار یک دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به بانک امانات هلال احمر شهرستان نهبندان اهدا کرد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان ادامه داد: بانک امانات تجهیزات پزشکی برای تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با امکانات خاص از جمله اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، واکر، عصا و … تاکنون خدمات متعددی به بیماران ارائه داده است، افزود: افراد نیازمند می توانند با مراجعه به بانک امانات از این تجهیزات به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین نیکوکار، گفت: تجهیزات اهدایی خیرین بر اساس نوع وسیله کدگذاری و در این بانک نگهداری می شود و به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی هلال احمر نهبندان

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی هلال احمر نهبندان