مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-12اقتصادي

عملیات ساخت 200 واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت 200 واحد مرغداری برای تامین نیاز داخل و حتی صادرات به کشورهای همسایه تا پایان سالجاری در استان آغاز می شود.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه تخصصی تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امسال با پیگیری ها و نشست های متعدد با مسوولان ارشد کشوری در زمینه صدور مجوز مرغداری منع تاسیس مرغداری در استان پس از 15 سال برداشته شد.

وی از برخورد با مخلان بازار مرغ سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه گوشت مرغ بخش زیادی از سفره مردم را تشکیل می دهد بارها در این خصوص ستاد تنظیم بازار تشکیل و مصوباتی از جمله تأمین بخش قابل توجه مرغ زنده مورد نیاز کشتارگاه ها از استانهای همجوار به تصویب اعضا رسید که بازهم این بازار دچار مشکل شد و برخی کشتارگاه ها با وجود اینکه مرغ زنده به میزان کافی وجود داشت فعالیت خود را تعطیل کردند و این سبب کاهش مرغ کشتار روز مورد نیاز مردم استان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای پیشگیری از افزایش قیمت ها به تصویب اعضا رسید و دستگاه های مرتبط در هر حوزه موظف به اجرای کامل آنها هستند لذا کم کاری در انجام مصوبات از سوی هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 200 واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می شود

عملیات ساخت 200 واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می شود