مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-12سياسي

بدخواهان نظام بر تفرقه افکنی متمرکز شده اند


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه اسلامی تاکید کرد: سمت و سوی هدف گیری های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بر تفرقه افکنی و کم رنگ شدن وحدت متمرکز شده است.

- ایسنا/کرمانشاه  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه اسلامی تاکید کرد: سمت و سوی هدف گیری های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بر تفرقه افکنی و کم رنگ شدن وحدت متمرکز شده است.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد برنامه ریزی برنامه های هفته وحدت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد، اظهار داشت: امسال در شرایطی به استقبال هفته وحدت می رویم که وضعیت داخلی، منطقه ای و بین المللی نسبت به سالهای گذشته به مراتب مهم تر و خطیرتر است.

وی افزود: در سطح منطقه ای با دسیسه های رذیلانه جبهه صهیونیست و ایادی مزدور این رژیم در منطقه مواجه هستیم و نقشه توطئه آمیز هزار چاقو هدف شومی است که بدنبال برهم زدن یکپارچگی اجتماعی و ملی، اختلاف افکنی و تفرقه اندازی است.

خوش اقبال ادامه داد: فریب خوردگان جدا شده از مام میهن در مرزهای غربی دلخوش به پناه و پشتیبانی رژیم کودک کش شده اند و در شمال غرب هم در کشور آذربایجان در آتش اختلاف با ایران دمیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدخواهان نظام بر تفرقه افکنی متمرکز شده اند

بدخواهان نظام بر تفرقه افکنی متمرکز شده اند