مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-12سياسي

وزیر بهداشت به وضعیت بازار دارو نظارت کند


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: سِرُم در بازار پیدا نمی شود، باید وزیر بهداشت بر این بازار نظارت دقیقی داشته باشد.

- ، در ادامه جلسه علنی روز (سه شنبه 20 مهرماه) مجلس شورای اسلامی رحمت الله نوروزی در تذکر شفاهی خود بر اساس ماده 22 آیین نامه داخلی خطاب به مصری نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: ما شهریور ماه سال گذشته طرح دوفوریتی در خصوص استقلال آب و فاضلاب روستایی را مطرح کردیم که جنابعالی دستور دادید برای حل این مشکل خدمت برسیم اما به لحاظ اینکه امسال مردم گلستان، علی آباد و کل کشور با کمبود آب مواجه هستند، اما توجهی که به شهرها در این زمینه شده به روستاها نشده است.

وی ادامه داد: از شما تقاضا دارم اینکه فقط مدام گزارش تحقیق و تفحص تنظیم کرده و به قوه قضاییه ارسال شود تأثیری ندارد بنابراین لازم است دیوان محاسبات به عنوان یکی از ارکان اصلی مجلس و مغز متفکر نمایندگان به این مسائل ورود کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان بررسی بودجه 1400 اعضای کمیسیون بهداشت اصرار داشتند که ارز 4200 برای دارو باقی بماند اما در شرایط کنونی داروهای ضروری همچون سرم در بازار پیدا نمی شود بنابراین انتظار داریم وزیر بهداشت بر این بازار نظارت دقیقی داشته باشد و دیوان محاسبات نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت به وضعیت بازار دارو نظارت کند

وزیر بهداشت به وضعیت بازار دارو نظارت کند