مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-12اجتماعي

وضعیت اینترنت تحصیل دانش آموزان جیرفت را مختل کرده است


دانش آموزان برخی روستاهای جیرفت به دلیل وضعیت نامناست اینترنت باید برای کلاس های آنلاین به بالای تپه ها و درختان بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم ظهر امروز در گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: وضعیت آنتن دهی و سرعت اینترنت در جیرفت نامطلوب است.

وی افزود: بسیاری از دانش آموزان روستایی جیرفت باید برای حضور در کلاس های درس آنلاین و بهره مندی از آموزش مجازی به بالای تپه ها و درختان بروند که موجب به خطر افتاد سلامت آنان می شود.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: و مربیان است که تربیت نسلی خلاق، متدین و در تراز انقلاب اسلامی را به عنوان هدفی اساسی دنبال می کند.

حجت الاسلام تارم با تاکید بر لزوم مطالعه مستمر بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب ثمره اندیشه عمیق رهبر معظم انقلاب است و باید وظایفی که در آن بر عهده ما گذاشته شده را عملی کنیم.

وی اضافه کرد: مربیان پرورشی زمینه ساز آموزش هستند و معلمان باید در کنار آنان آموزش و تربیت را برای تحقق اهداف نظام آموزشی به پیش ببرند.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: معلمان دروسی نظیر زبان خارجه، فیزیک، شیمی و ریاضی از ظرفیتی به دوچندان برای تربیت دینی دانش آموزان برخوردار هستند که باید از آن بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اینترنت تحصیل دانش آموزان جیرفت را مختل کرده است

وضعیت اینترنت تحصیل دانش آموزان جیرفت را مختل کرده است