مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-12اجتماعي

رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شرق استان تهران برگزار شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از برگزاری رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند شرق استان تهران در ورامین خبر داد.

- ، سرهنگ علی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند در پلیس راهور شرق استان تهران اظهار داشت: این یگان همانند سایر استان ها رزمایش موتورسواران قانونمند را اجرا کردند و در قالب این رزمایش موتورسواران مسیر ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی راه به سمت شهر پیشوا میدان شهید اردستانی و بالعکس را با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و با نظم و ترتیب خاص طی کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: به پاس زحماتی که شرکت کنندگان در این رزمایش کشیده اند به هر از آنان یک کلاه ایمنی تقدیم شد.

سلیمانی با بیان اینکه این مهم در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسیکلت سواران انجام گرفته گفت: استفاده از کلاه ایمنی در حین رانندگی تضمین کننده امنیت و سلامتی موتور سیکلت است و نقش مهمی در کاهش تلفات تصادفات رانندگی خواهد داشت.

وی بیام داشت: برابر نظریه پزشکی قانونی در تصادفات فوتی موتورسیکلت سواران اکثراً به علت ضربه به سر فوت نموده اند پس می طلبد در تمام مراحل رانندگی با موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شرق استان تهران برگزار شد

رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شرق استان تهران برگزار شد