مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-12سياسي

دنیامالی: هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای 12 سال به 50 درصد نرسیده است


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: به زحمتکشان نیروی انتظامی این قول را از طرف مجلس یازدهم می دهیم که شرایط دریافتی عزیزان را پیگیری و ترمیم کنیم.

- نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: به زحمتکشان نیروی انتظامی این قول را از طرف مجلس یازدهم می دهیم که شرایط دریافتی عزیزان را پیگیری و ترمیم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد دنیامالی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمتکشان این نیرو بیان کرد: این قول را از طرف مجلس یازدهم به این عزیزان می دهیم که شرایط دریافتی عزیزان را پیگیری و ترمیم کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث مورد توجه امروز موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان است که اقدامات خیلی خوبی در این خصوص انجام شده، اما در برخی موارد اشکالاتی داریم که پیگیر هستیم که این اشکالات برطرف شود.

به خصوص معوقاتی که مربوط به بازنشتگان آموزش و پرورش است که امیدواریم با انتخاب وزیر آموزش و پرورش این نگرانی بازنشستگان برطرف شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی رتبه بندی معلمان را نیز یکی دیگر از موضوعات مورد توجه نمایندگان مجلس یازدهم برشمرد و گفت: این موضوع با حساسیت ویژه ای در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیامالی: هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای 12 سال به 50 درصد نرسیده است

دنیامالی: هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای 12 سال به 50 درصد نرسیده است