مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-12حوادث

حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند/حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشت


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دماوند از حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند حبر داد و گفت: این حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشته است.

- ، عبدالرحمن رزمگه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع یک حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز حادثه آتش سوزی چند باب مغازه تجاری در بلوار شاهد منطقه گیلاوند به علت حفاری و آسیب رسیدن به شبکه گاز شهری رخ داد.

رزمگه در تشریح جزییات بیشتر این حادثه با اشاره به اینکه خط لوله گاز حفاری شده در بلوار شاهد منطقه گیلاوند شهر دماوند حوالی ساعت 10 صبح امروز دچار انفجار و آتش سوزی شده بود گفت: با اعلام حادثه به مرکز پیام فوریت های پزشکی 115 بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس گیلاوند به محل حادثه اعزام شد و مشخص شد که که بلافاصله حادثه به سامانه آتش نشانی 125 اطلاع داده شد و پس از چند دقیقه در پی این حادثه، مغازه مجاور دچار حریق شد.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دماوند بیان داشت: عملیات اطفای حریق با حضور عوامل آتش نشانی انجام شد و در این حادثه یک نفر مجروح که آقای 37 ساله بود با 3 درصد سوختگی توسط تکنسین های اورژانس امدادرسانی شد و به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند/حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشت

حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند/حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشت