مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-12اقتصادي

ذخیره 1341 میلیون تنی معادن سنگ در محلات


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ذخیره قطعی شناسایی شده سنگ در محلات 1341 میلیون تن است که باید با هماهنگی نهادهای مختلف استان و کشور از آنها بهره مناسب را برد.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ذخیره قطعی شناسایی شده سنگ در محلات 1341 میلیون تن است که باید با هماهنگی نهادهای مختلف استان و کشور از آنها بهره مناسب را برد.

سعید جعفری کرهرودی روز سه شنبه 20 مهر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات اظهار کرد: استان مرکزی معمولا به عنوان پایتخت صنعتی شناخته می شود، اما این استان رنگین کمانی از مواد معدنی است که هرچند ممکن است حجم استخراج آنها بالا نباشد، اما از نظر تنوع بین استان های کشور منحصر به فرد است و تقریبا 36 ماده معدنی در حال استخراج دارد.

وی افزود: ظرفیت سالانه پروانه های بهره برداری معدنی استان 26 میلیون تن و ذخیره قطعی شناسایی شده 1341 میلیون تن است که منابع عظیمی است و باید با هماهنگی نهادهای مختلف استان و کشور از آنها بهره مناسب را برد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: جانمایی این نمایشگاه در محلات با رویکرد استراتژیک انجام گرفته است، چراکه بیشترین تنوع و بیشترین حجم معادن کشور در یک شعاع 300 کیلومتری از این نمایشگاه قرار دارد و بر این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 1341 میلیون تنی معادن سنگ در محلات

ذخیره 1341 میلیون تنی معادن سنگ در محلات