مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-12ورزشي

نونهالان اردبیلی طلا و نقره به ارمغان آوردند


نونهالان کشتی گیر استان اردبیل در مسابقات کشوری با کسب طلا و نقره افتخاری دیگر برای کشتی استان اردبیل کسب کردند.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: نونهالان کشتی گیر استان اردبیل در مسابقات کشوری با کسب طلا و نقره افتخاری دیگر برای کشتی استان اردبیل کسب کردند.

عبدالرضا اقبال 20مهرماه در مراسم استقبال از دو کشتی گیر نونهال مدال آور اردبیلی اظهار کرد: مسابقات کشتی نونهالان کشور در لرستان و به مدت دو روز برگزار شد که علی خانی در وزن 85 کیلوگرم توانست در سکوی قهرمانی ایستاده و مدال طلا را کسب کند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ایلیا ابراهیمی از پارس آباد نیز در وزن 68 کیلوگرم مدال خوش رنگ نقره را کسب کرد، گفت: با کسب این افتخارات برای کشتی استان در رده سنی نونهالان امیدواریم در سال های آینده کشتی گیران این استان در مسابقات مختلف ملی و حتی برون مرزی نیز بتوانند برای مردم این استان افتخارآفرینی کنند.

رییس هیئت کشتی استان اردبیل تصریح کرد: این افتخارات در حالی کسب شده که از سال 99 و با شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیلی سال های ورزشی به ویژه کشتی را شاهد بودیم اما هیئت کشتی استان تلاش خواهد کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و کسب مجوزهای لازم مسابقات لیگ استانی و سایر مسابقات کشتی را برگزار کرده و به تقویت تیم های کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نونهالان اردبیلی طلا و نقره به ارمغان آوردند

نونهالان اردبیلی طلا و نقره به ارمغان آوردند