مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-12سياسي

احداث تصفیه خانه منطقه 22  به کجا رسید؟


عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیرعامل آبفا تهران درباره تعیین تکلیف احداث تصفیه خانه منطقه 22 از مدیر آب و فاضلاب تهران پرسید.

- عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیرعامل آبفا تهران درباره تعیین تکلیف احداث تصفیه خانه منطقه 22 از مدیر آب و فاضلاب تهران پرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در صحن شورای شهر تهران گفت: تفاهم نامه و مصوبه ای درباره بحث فاضلاب منطقه 22 و 4 وجود دارد.

ظاهرا شهردار سابق منطقه 22 از مصوبه هیئت وزیران برداشتی کرده مبنی بر اینکه مصوبه درباره پساب رایگان است در حالی که مصوبه به صراحت بحث توسعه فاضلاب را مطرح کرده و این باعث به تعطیلی کشاندن این تصفیه خانه شده است.

وی ادامه داد: خواهشم این است که تکلیف این موضوع را امروز روشن کنید که مصوبه ای که سال ها یعنی در شورای چهارم تصویب شد زودتر عملیاتی شود.

بختیاری، مدیرعامل شرکت آبفا نیز در واکنش به تذکر امانی گفت: به محض اینکه شهرداری تهران زمین در اختیار ما قرار دهد، عملیات اجرایی تصفیه خانه را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه منطقه 22  به کجا رسید؟

احداث تصفیه خانه منطقه 22  به کجا رسید؟