مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-12اجتماعي

تعطیلی واحدهای آلاینده بازیافت زباله در پاکدشت/ پایش 371 واحد در اسلامشهر


اداره کل محیط زیست استان تهران از تعطیلی شش واحده آلاینده بازیافت زباله در پاکدشت و پایش 371 واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی در اسلامشهر طی نیمه نخست امسال خبر داد.

- اداره کل محیط زیست استان تهران از تعطیلی شش واحده آلاینده بازیافت زباله در پاکدشت و پایش 371 واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی در اسلامشهر طی نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمودرضا سعیدپور - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت - گفت: متاسفانه برخی از مالکان سوله های صنعتی غیرمجاز و صاحبان زمین های زراعی که به صورت چهاردیواری تفکیک شده اند با اجاره دادن آن ها به فعالیت های آلاینده غیرمجاز از قبیل ریخته گری، آبکاری، بازیافت پسماند آلودگی محیط زیست منطقه و سلب آسایش اهالی و تهدید بهداشت و سلامت مردم را موجب می شوند.

سعیدپور افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شش واحد آلاینده بازیافت زباله در حاشیه چندین روستای شهرستان پاکدشت، به دلیل آلودگی زیست محیطی و مزاحمت برای سکنه همجوار پس از اخذ اخطاریه و اعطای مهلت قانونی جمع آوری و تعطیل شده اند.

وی در ادامه گفت: این اداره پس از شناسایی کارگاه های غیرمجاز آلاینده از طریق گزارش های مردمی و واحد گشت و پایش محیط زیست شهرستان، نسبت به برخورد قانونی قاطع با متخلفان اقدام و در صورت بی توجهی به اخطارهای ابلاغی نسبت به پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدهای آلاینده بازیافت زباله در پاکدشت/ پایش 371 واحد در اسلامشهر

تعطیلی واحدهای آلاینده بازیافت زباله در پاکدشت/ پایش 371 واحد در اسلامشهر