مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-12اجتماعي

آموزش بیش از 9 هزار زنجانی توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: طی 6 ماه نخست سالجاری 9 هزارو 767 نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزشهای هلال احمر بهره مند شده اند.

- ، سید قاسم موسوی افزود: آموزش همگانی یکی از مسوولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی تاکید کرد: نیمه نخست امسال 554 دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط 145 مربی هلال احمر به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد دوره در خصوص کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، آموزش های 22 ساعته، پایه داوطلبی و تخصصی بوده است.

موسوی افزود: ارائه این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی کارکنان شرکت ها و کارخانجات، دانش آموزان، خانه های هلال، بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان به صورت حضوری و مجازی ارائه شده است.

وی ادامه داد: طی 6 ماهه گذشته از سالجاری 239 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات و آموزش های 22 ساعته برای چهار هزار و 451 نفر در سطح ادارات، شرکت ها، کارخانجات و دانش آموزان به صورت حضوری و مجازی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 9 هزار زنجانی توسط هلال احمر

آموزش بیش از 9 هزار زنجانی توسط هلال احمر