مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-12سياسي

تصویب طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء طرح الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی های ساختمانی را به تصویب رساندند.

- تصویب طرح "الزام شهرداری تهران به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی" اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء طرح "الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی های ساختمانی" را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان پانزدهمین جلسه علنی این شورا بررسی طرح الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی های ساختمانی را در دستور کار داشتند که در همین راستا مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در راستای رفع موانع تولید رقابت پذیر و به منظور رضایتمندی در امور شهرسازی از طریق بازنگری و اصلاح فرایندها این طرح ارائه شده است.

بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران مکلف است تا اصلاح فرایندهای مرتبط با صدور پروانه و گواهی های ساختمانی را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: بازمهندسی فرآیند کلی و فعالیت های مرتبط با صدور انواع پروانه و گواهی های ساختمانی، تکمیل فرایند هوشمند سازی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی

تصویب طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی