مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-12اقتصادي

اصرار وزارت صمت به ترخیص 420 کانتینر لوازم خانگی بوش/ بازپرس دستور ترخیص داد


با اصرار مسئولان وزارت صمت برای ترخیص 420 کانتینر لوازم خانگی بوش، این بار بازپرس دادسرای جرایم کارکنان دولت دستور ترخیص آن را به گمرک داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یک بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران پیرو گزارش وزارت صمت، خواستار ترخیص 420 کانتینر لوازم خانگی شرکت بوش از گمرک شد.

این بازپرس جرایم کارکنان دولت در نامه ای در 18 مهرماه سال جاری به رییس کل گمرک خواستار ترخیص محموله گمرکی شرکت مذکور شده و اعلام کرده است: به پیوست نامه واصله از وزارت صمت ارسال می گردد، لذا مقرر است با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن وزارتخانه مبنی بر ثبت سفارش شرکت بوش سرویس نسبت به ترخیص محموله گمرکی شرکت مذکور اقدام و نتیجه را به این شعبه اعلام نمایید.

پیوست این مکاتبه نشان می دهد، یک روز قبل یعنی در تاریخ 17 مهرماه سال جاری سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت بنا به نظر دیوان عدالت اداری گفته است که ثبت سفارش شماره 53200650 مورخ 27 آبان سال 96 از سوی این دفتر به نام شرکت بوش صادر شده و اعتبار آن بنا بر اجابت اوامر مرجع قضایی مورخ 15 بهمن ماه 98 تمدید شد و تا مورخ 12 آبان ماه سال 99 دارای اعتبار بوده است.

این تلاش ها از سوی وزارت صمت با همکاری دادسرا در حالی پیگیری می شود که پیشتر در تاریخ 13 تیرماه امسال مهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار وزارت صمت به ترخیص 420 کانتینر لوازم خانگی بوش/ بازپرس دستور ترخیص داد

اصرار وزارت صمت به ترخیص 420 کانتینر لوازم خانگی بوش/ بازپرس دستور ترخیص داد