مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-12ورزشي

برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و آفرود در بوشهر


رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بوشهر خبر داد.

مهدی شمسی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با نمایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای جایگاه ورزش در بین آحاد جامعه در تاریخ 30 ام مهرماه در پیست ورزشی ورزشگاه شهید نادر مهدوی برگزار و در معرض دید عموم خواهد بود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بوشهر، گفت: همایش مذکور روز جمعه مورخ 30 مهر از ساعت 10 صبح الی 14 با رعایت کامل توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم هم برای انجام آن اندیشیده شده است.

شمسی با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیل رانی از ورزش های جذاب هستند، اظهارداشت: این رشته ورزشی آن طور که باید در جامعه ما به درستی شناخته و تعریف نشده است و امیدواریم که با برگزاری این همایش ها و همکاری تمامی مقامات مسئول بتوانیم در جهت آموزش صحیح و شناخته شدن هر چه بیشتر این ورزش در جامعه قدم های اصولی را برداشته تا شاهد نگاه مثبت به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و آفرود در بوشهر

برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و آفرود در بوشهر