مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-12اقتصادي

باید به سمت خودباوری حرکت کنیم/ رشد 170 درصدی تولید محصولات ایران خودرو دیزل


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید اتوبوس آمبولانس را حاصل اراده، تلاش، جهاد و اعتماد به صنعتگران داخلی دانست و گفت: رشد تولید، کیفیت، افزایش ساخت داخل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در مراسم تحویل اتوبوس آمبولانس های سازمان اورژانس کشور با بیان این که تولید ایران خودرو دیزل در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 170 درصد رشد را تجربه کرده، این اقدام را نشان از همت و اراده این مجموعه دانست و گفت: رشد تولید در زنجیره تامین قطعات و محصولات نهایی نیز محسوس بوده و ماحصل آن رشد اشتغال و ارزش افزوده است.

این اتفاق موجب شکست سیاست ها و اهداف تحریم کنندگان است که هدفی جز توقف تولید نداشتند، اما امروز شاهد هستیم که نه تنها توقفی صورت نگرفت بلکه با قدرت هرچه تمام تر در جریان است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که در سال 99 و نیمه نخست امسال، 177 قطعه داخلی سازی شده که 113 قطعه آن مربوط به اتوبوس آمبولانس بوده، تصریح کرد: 151 قطعه نیز در برنامه ایران خودرو دیزل قرار دارد که باید داخلی سازی شود.

اتوبوس را از 58 هزار یورو ارزبری به 44 هزار یورو در سال گذشته رسانده ایم و کاهش ارزبری به 33 میلیون یورو را برای امسال هدف گذاری کرده ایم که تا امروز این عدد به 36 میلیون یورو رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت خودباوری حرکت کنیم/ رشد 170 درصدی تولید محصولات ایران خودرو دیزل

باید به سمت خودباوری حرکت کنیم/ رشد 170 درصدی تولید محصولات ایران خودرو دیزل