مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-12سياسي

اعلام نامزدهای مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر


هیأت داوران بیستمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر متشکل از: دکتر حمید امجد، دکتر یونس شکرخواه، فریدون صدیقی و با همراهی سیف الله صمدیان (کارشناس و مشاور عالی هیأت داوران در بخش عکس) بیانیه خود و نیز فهرست نامزدهای .

- هیأت داوران بیستمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر متشکل از: دکتر حمید امجد، دکتر یونس شکرخواه، فریدون صدیقی و با همراهی سیف الله صمدیان (کارشناس و مشاور عالی هیأت داوران در بخش عکس) بیانیه خود و نیز فهرست نامزدهای بخش های مختلف این دوره را منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه هیأت داوران بیستمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر آمده است: انسانِ تک افتاده ای که در گذر از کوچه ای تاریک و دراز، در محاصره ی ترس، لب به آواز می گشاید به غریزه تعادلی جُسته است میانِ هراس و امید، پناهی جُسته است از ترس به زیبایی، نسبتی جُسته است میانِ نیازهای روحِ آدمی با خلاقیت و هنر.

آن ها که در روزهای سختِ چهره پوشاندن از کابوسِ مرگ ـ در نقابِ بیماریِ همه گیر ـ همچنان بر آفرینشی هنری پا می فشرند که حاصلِ رودرروییِ انسان با انسان است، جلوه ی روشنِ امیدی اند که هزاران سال با گوهرِ نمایش آمیخته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نامزدهای مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر

اعلام نامزدهای مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر