مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-12حوادث

واژگونی 2 خودرو سواری در کرمان با 24 مصدوم


واژگونی تنها 2 خودرو سواری در شمال استان کرمان 24 مصدوم داشت؛ این خودروها حامل اتباع بیگانه غیرمجاز بودند و هر کدام 15 نفر یا بیشتر سرنشین داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محل این حادثه جاده انار ـ یزد در شمال استان کرمان و زمان آن شامگاه دیشب دوشنبه اعلام شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: حادثه نخست ساعت 22:30 در 20 کیلومتری محور انار ـ یزد 13 مصدوم داشت.

به گفته دکتر محمدرضا حسینی زینلی، در حادثه دوم نیز که ساعت 23:20 در 10 کیلومتری همان محور به اورژانس اعلام شد 11 مصدوم از طریق 3 آمبولانس به مراکز درمانی انار انتقال یافتند.

وی افزود: برخی مصدومان این حادثه به بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان نیز انتقال یافتند.

رییس مرکز اوژانس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه این محور در کشور بیشترین حوادث واژگونی خودروهای حامل اتباع بیگانه را به خود می بیند که خطرات و مشکلات مختلفی به همراه دارد تاکید کرد: اتباع بیگانه برای رفتن به پایتخت و شهرستان های دیگر کشور از این مسیر به صورت قاچاقی تردد دارند.

وی توضیح داد: از آنجا که سرعت خودروهای حامل این اتباع بیگانه غیرمجاز زیاد و تعداد افرادی که با آنها حمل می شوند نیز در هر خودرو بیش از 15 نفر است، آمار حوادث آنها و مصدومان نیز قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی 2 خودرو سواری در کرمان با 24 مصدوم

واژگونی 2 خودرو سواری در کرمان با 24 مصدوم