مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-12سياسي

روایت گری حماسه 30 مهر از سوی دانش آموزان همدانی در 100 مسجد


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان گفت: گروه هایی از دانش آموزان در 100 مسجد شهر همدان حماسه سی مهر را روایت گری می کنند.

- ایسنا/همدان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان گفت: گروه هایی از دانش آموزان در 100 مسجد شهر همدان حماسه سی مهر را روایت گری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصالح جباری سه شنبه 20 مهرماه در ستاد حماسه سی مهر اظهار کرد: آموزش روایت گری حماسه 30 مهر برای تعدادی از دانش آموزان، از سوی این انجمن انجام شده، این راویان مستنداتی را به صورت مکتوب و یا تصویری در رابطه با این حماسه ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه در 100 مسجد شهر همدان حماسه سی مهر توسط دانش آموزان روایت گری می شود، تصریح کرد: درک حماسه سی مهر از سوی دانش آموزان راوی و سپس انتقال آن به سایر دانش آموزان از اهداف این برنامه است.

جباری اظهار کرد: انتقال پیام و جریان حماسه 30 مهر به دانش آموزان یکی از دغدغه های اتحادیه انجمن های اسلامی است که در چند سال گذشته اهتمام جدی تر بر آن شده که این مهم نیازمند همکاری سایر دستگاه ها است تا شاهد رشد دانش آموزان باشیم.

جباری با اشاره به حضور 15 هزار نفر در حماسه سی مهر گفت: این حماسه با حضور دانش آموزان از مدرسه های اصلی همدان همچون مدرسه شریعتی، امام خمینی(ره)، علوی و عطار آغاز می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت گری حماسه 30 مهر از سوی دانش آموزان همدانی در 100 مسجد

روایت گری حماسه 30 مهر از سوی دانش آموزان همدانی در 100 مسجد