مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-12سياسي

اهدای جایزه ناتو برای زنان صلح دوست به نانسی پلوسی


بعد از آنکه رییس مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانس پارلمانی ائتلاف ناتو در پرتغال برنده یک جایزه جدیدالتاسیس به نام جایزه زنان حامی صلح و امنیت شد، - بعد از آنکه رییس مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانس پارلمانی ائتلاف ناتو در پرتغال برنده یک جایزه جدیدالتاسیس به نام جایزه "زنان حامی صلح و امنیت" شد، به شوخی از حکمرانی کردنش بر جهان سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در صحبتهایش در جریان این کنفرانس در حالی که می خندید، گفت: مردم از من می پرسند اگر بر جهان حکمرانی می کردی، دنبال انجام چه کاری می رفتی؟ من زیاد در موردش فکر می کنم.

به نوشته راشاتودی، در ویدیویی 10 ثانیه ای که از صحبتهای پلوسی منتشر شد، مشخص نمی شود پلوسی در ادامه چه چیزی می گوید اما در متن این سخنرانی او که در وبسایت رییس مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده جواب او مشخص شده است.

بر این اساس پلوسی در ادامه می گوید: پاسخش آسان است.

کار من اولویت دادن به تحصیل زنان و دختران است زیرا ما واقعا معتقدیم وقتی که زنان موفق شوند، این آمریکا یا هر کشور دیگری است که دارد موفق می شود اما در سطح جهان همه ما داریم موفق می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه ناتو برای زنان صلح دوست به نانسی پلوسی

اهدای جایزه ناتو برای زنان صلح دوست به نانسی پلوسی