مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-12سياسي

رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسیدگی به معیشت و حداقل های زندگی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد.

- ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر سه شنبه در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان دارد.

وی کمیته امداد را پناهگاهی برای مردم و محرومان دانست و اضافه کرد: در این شرایط خاص اقتصادی و معیشتی، کمیته امداد در حد توان و با منابع محدود به مشکلات مرد و محرومین رسیدگی می شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسیدگی به معیشت و حداقل های زندگی افراد مهمترین اولویت کمیته امداد باید باشد تا افراد در تهیه مایحتاج زندگی خانواده و فرزندانشان شرمنده نباشد.

وی آموزش خانواده ها و کمک به ایجاد اشتغال را یکی دیگر از اولویت ها عنوان کرد و افزود: آموزش ها باید به گونه ای باشد که مددجویان به مرز توانمندسازی و خوداتکایی برسند.

آیت الله حسینی بوشهری اولویت مهم بعدی را توجه به مسائل فرهنگی مددجویان عنوان کرد و افزود: موضوعات فرهنگی مقوله بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت، باید خانواده های که تحت پوشش هستند در کنار رسیدگی معیشتی و خودکفایی، رسیدگی فرهنگی هم بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد

رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد