مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-12سياسي

دولت انقلابی یا «دولت انقلاب»


دولت سیزدهم را نه صرفا «دولت انقلابی» به معنای اصولگرایی با نگاه و عنوان نو بلکه «دولت انقلاب» بنامیم بدان معنا که این دولت باید و لاجرم از کلیت و کیان آرمان انقلاب اسلامی حراست تاریخی کند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت ـ محسن صمیمی روزنامه نگار و فعال رسانه ای: جریان انقلابی گزاره ای است که در چند سال گذشته بر زبان ها افتاده است.

به تعبیر خیلی ها و حتی برخی از شخصیت هایی که خود را منتسب به این جریان می دانند این عنوان همان اصولگرایی سابق است که به خاطر بار منفی کلمات اصولگرا و اصلاح طلب در اذهان عموم مردم، تغییر اسم داده ولی شاکله و اهدافش همان است.

این حداقلی ترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد که البته تاثیر زیادی در ذهنیت مردم راجع به جناح های سیاسی آنها و عملکردشان ندارد.

این وضعیت معلول یک اتفاق مشترک است که در دوران دو رییس جمهور سابق رخ داد و کاری کرد که بخشی از مردم وقعی به کنشگران و جریان های سیاسی نمی نهند و به تعبیر رهبر انقلاب گله مندند .

اقتصاد در باتلاق سیاسی کاری ها به باور بسیاری از کارشناسان و شاهدان، دولت نهم(دولت اول احمدی نژاد) و دو سال اول دولت دهم عملکرد است یاقابل تحقق؟ و آیا عدالت، استکبارستیزی، مبارزه با فساد، استقلال، آزادی و مقاومت گفتمان هایی قابل تحقق هستند؟ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی یا «دولت انقلاب»

دولت انقلابی یا «دولت انقلاب»