مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-12سياسي

شهر دوستدار کودک تنها به پروژه های عمرانی محدود نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان در حاشیه بازدید میدانی از مراکز پرتو و مراکز اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 شهرداری تهران که به مناسبت هفته کودک انجام شد، - عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شهر دوستدار کودک تنها به پروژه های عمرانی محدود نمی شود بلکه باید در تمام شئونات تصمیم گیری، برنامه ریزی و ارائه خدمات به آن توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان در حاشیه بازدید میدانی از مراکز پرتو و مراکز اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 شهرداری تهران که به مناسبت هفته کودک انجام شد، بر ضرورت حمایت شهرداری تهران به عنوان نهاد خدماتی از این مراکز و ضرورت اصلاح دستورالعمل های کنونی با هدف احیا و تقویت این مراکز تأکید کرد.

وی گفت: تهران در صورتی می تواند شهر دوستدار کودک باشد که بتواند نگاهی همدلانه به کودکان و نیاز ها و تجربه آن ها از زیست شهری داشته باشد و وظیفه مدیریت شهری در این حوزه بسیار مهم است.

شهر دوستدار کودک تنها به پروژه های عمرانی محدود نمی شود بلکه باید در تمام شئونات تصمیم گیری، برنامه ریزی و ارائه خدمات به آن توجه شود.

شمس احسان در ادامه با تأکید بر ضرورت سامان دهی بافت فرسوده محلات مناطق، افزود: با رویکرد نوین مدیریت شهری شاهد توزیع عادلانه امکانات و خدمات و نیز ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر دوستدار کودک تنها به پروژه های عمرانی محدود نمی شود

شهر دوستدار کودک تنها به پروژه های عمرانی محدود نمی شود