مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-12سياسي

قانون جهش تولید مسکن به سرعت عملیاتی شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از مسولان ذی ربط در استان خواست قانون جهش تولید مسکن در استان، به سرعت وارد فاز اجرایی شود.

- علیرضا شریفی نژاد در جلسه کمیته تامین زمین قانون جهش تولید مسکن در استان،اظهار کرد: نیاز است تا با توجه به برنامه ای که در کشور در نظر گرفته شده، در روند شناسایی و تامین زمین تسریع شده و هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان شویم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، گفت: جلسات کمیته تامین زمین به صورت مستمر برگزار می شود تا برنامه کاری اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان همراه با زمانبندی مشخص توسط راه و شهرسازی های شرق و غرب استان به سرعت ارائه شود.

وی با بیان اینکه شناسایی موقعیت های زمین ها موجود در این کمیته انجام می شود، خاطر نشان کرد:لازم است تا به سرعت از انجام بررسی ها و شناسایی ها عبور کرده و وارد فاز اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان شویم.

شریفی نژاد ادامه داد: در انتخاب زمین ها، با یک دید کارشناسی و تخصصی، تامین زمین صورت گیرد تا هرچه بهتر قانون جهش تولید مسکن همراه با رضایت مصرف کننده و حداقل هزینه ساخت، اجرایی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: پیش بینی می شود با رویکردی که نسبت به مسکن در استان وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش تولید مسکن به سرعت عملیاتی شود

قانون جهش تولید مسکن به سرعت عملیاتی شود