مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-12فرهنگي

ساترا دغدغه ها و مشکلات خانواده ها را بررسی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ساترا؛ نشست خانوادگی هفته کودک به همت ساترا و حضور کدومو و والدین، در مجموعه فرهنگی ورزشی چمران برگزار شد؛ - نشست خانوادگی هفته کودک به همت ساترا و حضور کدومو و والدین در مجموعه فرهنگی ورزشی چمران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ساترا؛ نشست خانوادگی هفته کودک به همت ساترا و حضور کدومو و والدین، در مجموعه فرهنگی ورزشی چمران برگزار شد؛ در این نشست والدین از تجربه فرزندان خود در استفاده از وی او دی ها و دغدغه های خود در حوزه انیمیشن ها با تولید محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی صحبت کردند.

از انتقادات مطرح شده توسط والدین این بود که در زمینه مدیریتی و سیاست گذاری به پیوست خانواده ها اهمیت داده نمی شود در واقع پیوست فرهنگی در سیاست گذاری و امور اجتماعی در اولویت نیست.

همچنین انتقاد دیگر والدین عدم تکریم خانواده در انیمیشن ها و عدم ارتباط ارائه دهندگان محصولات فرهنگی با خانواده ها بود.

معضل دیگری که در این نشست از جانب والدین بیان شد در خصوص یافتن سریع محتوای مناسب برای خانواده ها بود وقرار گرفتن وی او دی در جایگاه بنگاه اقتصادی بود درحالی که این امر می بایست براساس مطالبه گری مخاطبان شکل گرفته باشد و در این زمینه به خواست مشتری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا دغدغه ها و مشکلات خانواده ها را بررسی کرد

ساترا دغدغه ها و مشکلات خانواده ها را بررسی کرد