مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-12اجتماعي

برخورداری از تردد ایمن و امنیت کامل جاده ای، یکی از نیازهای اصلی مردم است


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی مردم ما، برخورداری از تردد ایمن و امنیت کامل جاده ای است که در این رابطه می بایست همه تلاش کنند که ما بتوانیم فرهنگ رانندگی جامعه را انشاءالله ارتقاء ببخشیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی مردم ما، برخورداری از تردد ایمن و امنیت کامل جاده ای است که در این رابطه می بایست همه تلاش کنند که ما بتوانیم فرهنگ رانندگی جامعه را انشاءالله ارتقاء ببخشیم.

سردار کیقباد مصطفایی در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی، افزود: هفته نیروی انتظامی امسال از 17 مهر شروع شده و تا 23 مهر ادامه خواهد داشت، شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امنیت پایدار است که این شعار برگرفته از مطالبات امروز جامعه ما است و همانطوری که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده، پلیس در یکی از اهداف خود باید به پلیس در تراز جمهوری اسلامی برسد.

وی اظهار کرد: لازمه رسیدن تراز پلیس به تراز پلیس جمهوری اسلامی، هوشمندی است و پلیس درصدد این است که با ارتقاء امکانات، تجهیزات و همچنین ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان خود، ان شاءالله به آن پلیس هوشمند که مورد انتظار مردم است، برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از تردد ایمن و امنیت کامل جاده ای، یکی از نیازهای اصلی مردم است

برخورداری از تردد ایمن و امنیت کامل جاده ای، یکی از نیازهای اصلی مردم است