مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-12اقتصادي

پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته می شود


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تا چند ماه آینده و با اتمام پروژه های در دست اجرا تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در این استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تا چند ماه آینده و با اتمام پروژه های در دست اجرا تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در این استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته می شود.

سید محمود هاشمی، امروز سه شنبه 20 مهر به رسانه ها اظهار کرد: طی سه سال اخیر و با رشد گازرسانی اکنون 96 درصد خانوار روستایی استان خراسان جنوبی از این نعمت خدادادی بهره مند هستند و با این احتساب درصد بهره مندی خانوار روستایی استان به بالاتر از میانگین کشوری افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از افزایش 61 درصدی جمعیت زیر پوشش گاز طبیعی در حوزه روستایی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ابتدای سال 1397 فقط 201 روستای استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار داشت و با بهره مندی 35 درصدی خانوار روستایی، خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان های کم برخوردار از گاز طبیعی شناخته می شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با احتساب پروژه های گازرسانی روستایی که شهریور امسال افتتاح شد، تعداد روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته می شود

پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته می شود