مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-12سياسي

برنامه های فرهنگی با اهداف و برنامه ریزی صحیح اجرا شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تهیه برش استانی نقشه فرهنگی کشور در استان، اظهار کرد: مشکل ما در کمبود برنامه فرهنگی نیست بلکه مشکل در اجرای صحیح برنامه های فرهنگی است که تهیه برش فرهنگی می تواند گامی در راستای اجرای صحیح برنامه های فرهنگی در استان ها باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تهیه برش استانی نقشه فرهنگی کشور در استان، اظهار کرد: مشکل ما در کمبود برنامه فرهنگی نیست بلکه مشکل در اجرای صحیح برنامه های فرهنگی است که تهیه برش فرهنگی می تواند گامی در راستای اجرای صحیح برنامه های فرهنگی در استان ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز، 20 مهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان در سخنانی فرهنگ را لازمه توسعه اقتصاد دانست و بیان کرد: در کشورهایی که اقتصاد پیشرفته دارند وقتی به فرهنگ انسانی توجه نمی کنند اقتصاد به معنای واقعی کلمه، توسعه نمی یابد.

وی به نقش نهادها، مؤسسات و دستگاه های فرهنگی در توسعه فرهنگ اشاره کرد و افزود: بسیجیان، اتحادیه های دانش آموزی، مؤسسات قرآنی، پایگاه های مقاومت، جامعه مداحان، بسیج دانشجویی، گروه های حوزوی، دانشجویی، کانون های پرورش فکری کودکان، جهاد دانشگاهی و دیگر دستگاه ها وظایف خود را انجام می دهند و برای هر کدام اهداف و نظام مسائل جداگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی با اهداف و برنامه ریزی صحیح اجرا شود

برنامه های فرهنگی با اهداف و برنامه ریزی صحیح اجرا شود