مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-12دانش

فعالیت 600 مرکز علمی کاربردی در کشور/ 100 هزار دانشجوی جدیدالورود داریم


رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور به فعالیت 600 مرکز علمی کاربردی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حدود 200 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور به فعالیت 600 مرکز علمی کاربردی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حدود 200 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

محمدحسین امید در نشستی خبری که امروز(20 مهر) در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی کشور طی سال های اخیر توسعه کیفی و اهداف مهمی را در دستور کار قرار داده، اظهار کرد: یکی از مهمترین این برنامه ها، تعیین تکلیف مراکز علمی کاربردی دولتی، انحلال آنها و انتقال دانشجویانشان به مراکز غیردولتی بود.

وی افزود: باثبات شدن وضعیت روسای مراکز علمی کاربردی و ساماندهی و ارزیابی مدرسان این مراکز از دیگر اقدامات مهم چندسال اخیر در این دانشگاه بوده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور اضافه کرد: تا چندسال پیش حدود 93 هزار مدرس در این دانشگاه مشغول فعالیت بودند که هیچکدام از آنها مراحل جذب و صلاحیت علمی را طی نکرده بودند، در این راستا طی یک فراخوان بزرگ و گسترده همه آنها را مورد ارزیابی مجدد قرار دادیم و در نهایت حدود 25 هزار نفر از آنها برای ادامه همکاری با ما تایید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 600 مرکز علمی کاربردی در کشور/ 100 هزار دانشجوی جدیدالورود داریم

فعالیت 600 مرکز علمی کاربردی در کشور/ 100 هزار دانشجوی جدیدالورود داریم