مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-12ورزشي

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی


وزیر ورزش و جوانان از بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و گفت: در این نشست نمایندگان مجلس بر لزوم حمایت از هیات های ورزشی و ورزش همگانی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  امروز (سه شنبه 20 مهر) بعد از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: یکی از تکیه گاه های ما در ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در 50 روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و همچنین جوانان بیان کردم.

ضمن اینکه در موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را هم مباحثی مطرح کردم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه نمایندگان مجلس خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی باشگاه های ورزشی شدند.

همچنین مباحثی هم درباره خصوصی سازی ورزش و نحوه خصوصی سازی و واگذاری باشگاه های دولتی مانند باشگاه های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی