مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-12حوادث

برآورده شدن آرزوی «بردیای» معلول در بهمیی


فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و برای برآورده شدن آرزوی یک کودک معلول جسمی حرکتی، به صورت نمادین فرماندهی انتظامی این شهرستان بر عهده این کودک قرار گرفت.

- سرگرد ً فرزین جمشیدی ً در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: با توجه به اطلاع از آرزوی کودک معلول جسمانی مبنی بر قرار گرفتن در لباس مقدس نیروی انتظامی جهت خدمت به مردم شهرستان بهمیی و اطلاع از وضعیت کودک چهار ساله، بردیا فرد معلول جسمی، تلاش کردیم به خواسته وی به مدت چند ساعت جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه برای این عزیزان مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد و مسیر زندگی آنان سخت می باشد، بیان کرد: با اینکه خانواده و حتی جامعه برای سهولت بخشی گذران عمر آنها تلاش دو چندان می کنند اما سختی ها، همچنان مانع از وجود آرامش در مسیر زندگی این افراد است.

جمشیدی در ادامه تصریح کرد: تلاش کردیم با این حرکت نمادین قدردان نعمت های بی شمار پروردگار منان و موجب خوشحالی دل این کودک و خانواده زحمتکش آن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی در پایان با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس مهربانی و لطافت در برخورد با نونهالان و نوجوانان کشور می باشد، بیان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورده شدن آرزوی «بردیای» معلول در بهمیی

برآورده شدن آرزوی «بردیای» معلول در بهمیی