مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-12سياسي

رییسی: می توان گام های موثری در جبران عقب ماندگی ها در مدیریت فضای مجازی برداشت


رییس جمهور با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در ماموریت های این شورا، گفت: با استفاده از دیدگاه های اعضای حقیقی و عقبه کارشناسی اعضای حقوقی شورا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، جلسه شورایعالی فضای مجازی با حضور سران قوا عصر امروز (سه شنبه 20 مهر) برگزار شد.

  در این نشست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، محمد باقر قالیباف رییس مجلس، حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و اعضای حقیقی و حقوقی شورایعالی فضای مجازی حضور داشتند.

  رییسی در این نشست، با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در ماموریت های این شورا، گفت: با استفاده از دیدگاه های اعضای حقیقی و عقبه کارشناسی اعضای حقوقی شورا، می توان گام های موثری در جبران عقب ماندگی ها در خود شورا و مدیریت فضای مجازی برداشت.

رییس جمهور تکمیل و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را یک ضرورت دانست و به مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستور داد راهبری تکمیل شبکه ملی اطلاعات را با جدیت پیگیری کنند.

رییسی با اشاره به مزایای دولت الکترونیک و هوشمند، گفت: تشکیل دولت هوشمند برای رفاه مردم و تسهیل انجام امور مردم آنان ضروری است، لذا همه دستگاهها بدون بخشی نگری باید با یکدیگر همکاری کنند تا کارها و امور مردم  با آسودگی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: می توان گام های موثری در جبران عقب ماندگی ها در مدیریت فضای مجازی برداشت

رییسی: می توان گام های موثری در جبران عقب ماندگی ها در مدیریت فضای مجازی برداشت