مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-12سياسي

سلامت آب خوزستان مورد توجه همه مسئولان است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکلاتی از وضعیت آب، گفت: باید در قالب برنامه های کوتاه مدت، آب شرب سالم به دست مردم برسد.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکلاتی از وضعیت آب، گفت: باید در قالب برنامه های کوتاه مدت، آب شرب سالم به دست مردم برسد.

رضا نجاتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (20 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان هایی است که وضعیت آب شرب آن موضوع همیشگی است و پایداری آب و سلامت آن نیز از طرف دیگر مورد توجه همه مسئولان کشوری و استانی بوده است.

به کزارش ایسنا، وی افزود: با وجود تلاش های فراوان، در برخی موارد به دلیل فرسودگی شبکه آب و رسیدگی نشدن به موقع، مشکلاتی رخ داده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: در مورد وضعیت آب شرب شهرستان ها جلسات زیادی برگزار و پیگیری های زیادی انجام شد اما با توجه به نظارت های بهداشت، یک سری مشکلات را مطرح کردند.

نجاتی تصریح کرد: باید در قالب برنامه های کوتاه مدت، آب شرب سالم به دست مردم برسد که در این راستا مشکلات هر شهر به ریز مشخص شده است و باید از فردا این کارها آغاز شوند و تا هفته آینده دانشگاه علوم پزشکی اهواز نتیجه کار را بررسی و اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت آب خوزستان مورد توجه همه مسئولان است

سلامت آب خوزستان مورد توجه همه مسئولان است