مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-12سياسي

رییس جمهور برزیل: با سوال درباره تعداد قربانیان کرونا خسته ام نکنید


در حالی که تعداد قربانیان ویروس کرونا در برزیل از 600 هزار نفر عبور کرده است، رییس جمهور این کشور روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور گفت که با این سوالات وی را خسته نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژاییر بولسونارو رییس جمهور راستگرای بزریل گفته که نمی خواهد خود را با پاسخ به سوالاتی درباره قربانیان ویروس کرونا در این کشور خسته کند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که تعداد قربانیان ویروس کرونا در برزیل از 600 هزار نفر عبور کرده است.

بولسونارو که بارها وخامت همه گیری کرونا در کشورش را نادیده گرفته، روز دوشنبه در سفر به ساحل گواروژا در ایالت سائوپائولو زمانی که با سوالی از سوی یک خبرنگار درباره تعداد قربانیان ویروس کرونا مواجه شد، گفت: در کدام کشور مردم نمی میرند؟ به من بگویید! وی در ادامه گفت: ببین، من اینجا نیامدم تا خودم را خسته کنم .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت برزیل، تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور روز جمعه از 600 هزار نفر عبور کرد تا خشم مردم برزیل از نحوه مدیریت همه گیری کرونا توسط دولت بولسونارو افزایش یابد.

چند ماه است که بولسونارو درخواست ها برای اعمال محدودیت هایی نظیر قرنطینه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را نادیده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور برزیل: با سوال درباره تعداد قربانیان کرونا خسته ام نکنید

رییس جمهور برزیل: با سوال درباره تعداد قربانیان کرونا خسته ام نکنید